Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

8.10.19

Meče

Tak jsem se dočkala.... Čeho?
Dotkla jsem se železného meče. Jupí..... Sice jen chvíli, ale dotkla. A ťukla si se spolubojovnicí. Dostaly jsme do ruky asi jedenapůlručák. Šermovaly jsme opatrně, zkoušely jsme klasický trojúhelník - rameno, hlava, rameno - a později i průseky. Juchů.
Bylo to po chvíli dost těžké. Jsem sice zvyklá na železný meč, ale katana je přece jen pozdější výtvor a taky je lehčená. Pěkně to zvonilo.
Pak jsem dostala do ruky štít a učila se jej držet. Budu mít na rameni modřinu a pěknou. Až si budu šít prošívanici, tak si to rameno více vycpu. Aby to tak nebolelo. Protože tam to bolelo asi nejvíc, když si vedoucí a spolubojovnice kopli.
Opět jsem si to užila. A už se těším na příští týden.
Vaše trochu domlácená, ale nadmíru spokojená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené