Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.9.12

Téma č.3 Příroda

Týden je pryč. Fotky jsou staršího data. Tématem byla příroda
Přes týden se nic moc nestalo. V pondělí jsem byla na mši svaté. V úterý byl pro mě den D a jela jsem to školy složit dvě zkoušky. Splněny. Angličtina za D (2-) a malba za B (1-). Na malbě se nemalovalo, ale musela jsem se naučit několik uměleckých směrů 19. a 20. století. Ve středu jsem byla doma. Ve čtvrtek jsem jela na oční navštívit paní doktorku. Naměřila mi stejný počet dioptrií jak silné mám brýle. I tak jsem vyžádala silnější. ještě tentýž den jsem šla do optiky a vybrala si obroučky. V pátek mi zazvonil mobil a já si šla pro brýle. To je rychlost. V sobotu začaly v Oslavanech historické slavnosti. Slaví se příjezd Přemysla Otakara I. a jeho manželky Konstancie. V neděli jsem byla jen na jedné mši, to je divné, a pak jsem vyrazila po hornických stezkách. Odpoledne opět odjíždím pryč a zaslouženě. Po těch zkouškách. Tak se loučím, Téma zatím nechám plavat a rozhodnu se ve čtvrtek, možná v pátek, podle toho, jak se mi bude chtít.
Vanimaré

P.S.:Skoro celý týden jsem chodila běhat, vynechala jsem akorát pondělí a pátek. To jsem si na běh opravdu nemohla najít čas.
V.

P.P.S.: Tématem tohoto týdne je město, téma č. 25.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené