Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

16.9.12

Téma č. 25 Město

Týden je pryč a nic moc se neudálo. Tématem bylo město.


V neděli jsem odcestovala do zahraničí. Poslední týden volna, tak proč si ho pořádně neužít. V pondělí jsem vystoupala 2499,6 m nad moře. V úterý jsem prošla část Slovenského ráje a ve středu obešla Štrbské pleso. Ve čtvrtek jsem byla v aquaparku a dojela domů. V pátek jsem byla na mši svaté a pak v komorňáku. Večer byl konečně volejbal. V sobotu jsem byla na svatbě a večer na florbale. Neděle byla netradiční. Byla jsem pouze na jedné mši svaté. Pak jsem odjela do Olomouce na kojele. Pak jsem s rodiči odjela navštívit příbuzné do Ostravy. Teď jsem na kolejích a docela se nudím. Už jsem si zvykla, že pokoj, ve kterém budu bydlet je docela malý, oproti tomu, ve kterém jsem bydlela dva roky. Ale chtěla jsem do centra města, tak jsem tam. Kdo chce kam, pomozme mu tam.
S přáním krásného týdne
Vanimaré

P.S.: Pokusím se to tu nějak přežít. A mám předsevzetí, že budu chodit co nejčastěji běhat, mám s sebou boty.
V.

P.P.S.: Tématem dalšího týdne jsou Tužky, pastelky. Téma č. 16.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené