Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.9.12

Téma č. 16 Tužky, Pastelky

Týden je v trapu. Přežila jsem první týden semestru. Tématem byly Tužky, Pastelky.
V pondělí jsem šla poprvé do školy na vyučování. Začalo to angličtinou, pokračovalo to hudebkou, psychologií a skončilo to češtinou. Příští týden mám navíc ještě litugickou hudbu a zpěv. Večer jsem šla na mši svatou k Dominikánům. V úterý jsem byla vyřizovat na studijní potvrzení o studiu a seděla na dvou přednáškách. Jedna z matematiky a druhá z didaktiky výtvarné výchovy. Ve středu jsem začala matematikou, pak jsem byla na nonartificiální hudbě a zakončila jsem to základy improvizací klavírních doprovodů. A jelikož pršelo a nebylo hezky, na mši svatou jsem šla k Dominikánům. Čtvrtek byl nejkratší. Měla jsem jen didaktiku anglického jazyka. Pak jsem spěchala na oběd do krabičky. Dal mi osm knedlíků a já myslela, že to v tom vlaku vyklopím. No, nakonec to nebylo tak strašné. Večer jsem ještě jela na mši svatou, jako o prázdninách. V pátek mě čekala další mše svatá a zkouška s komorňákem. Volejbal jsem nestihla. V sobotu mě čekala úmorná a dlouhá zkouška se sborem, která mi zasahovala do florbalu. No, musela jsem ji přežít, pak jsem se byla vybít na florec. A neděle? Tři mše svaté, v jedné troje křty. Dívenka byla tak krásně užvatlaná. Všechno dopadlo ke spokojenosti všech. Dneska píšu nějak brzy. To bude asi tím, že odpoledne mě čeká koncert k 10. výročí založení sboru a pak odjezd do Olomouce. O dvě hodiny později než jak jsem zvyklá.
Přeji krásný týden.
Vanimaré

P.S.: Tématem dalšího týdne je Pejsek, téma č.34.
V.

P.P.S.: Začnu hrávat stolní tennis, tak snad mi to půjde. Hrála jsem ho naposledy na střední škole a to ještě mizerně.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené