Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

30.9.12

Téma č. 34 Pejsek

Tak, další týden je pryč, rok se krátí, krátí se i doba, která předchází Vánocům.
Tématem byl Pejsek.

Fotka je trochu máznutá, ale snad nevadí. A fotky se možná opakují, ale to snad taky nevadí.

Co se dělo přes týden? Nic moc. Od pondělí do čtvrtka jsem byla ve škole. Spíš víc nebyla než byla. Rozvrh mám tak strašně uspořádaný, že hůř to snad ani nešlo. V pátek jsem byla relativně doma. Jen odpoledne jsem byla na dvou mších svatých a pak na volejbale. V sobotu jsem byla na křtinách a na mši svaté. Pak samozřejmě následoval florbal. Bez toho by to nebyla sobota. A neděle? Tři mše svaté a teď odpočinek.
Dneska je to nějaké krátké.
Přeji Vám všem krásný týden.
Vanimaré

P.S.: Příští týden mám praxi, která bude končit dřív jak škola, tak snad se dokopu k tomu, abych šla běhat, nebo začala cvičit.
V.

P.P.S.: V úterý jsem hrála pinec a moc mi to nešlo. Ale pobavila jsem se.
V.

P.P.P.S.: Tématem dalšího týdne je č. 31. Historická Olomouc.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené