Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.11.20

Četba září, říjen 2020

Od prázdnin jsem si začala dělat seznam přečtených knih. Tak uplynuly další dva měsíce a já se jdu chlubit.

Od začátku září jsem přečetla víc jak o prázdninách, což mi přijde dost divné. Ale je to tak. Když jsem si sepsala všechny knížky, co jsem četla, tak jich je přes 32. Číslo, u kterého jsem se zastavila, je 33. Je pravda, že tu poslední jsem dočetla až 1. listopadu, ale většinu jsem přečetla ještě v říjnu.
A teď už tedy seznam.
1. Zaklínač IV. – Čas opovržení – Anderzej Sapkowski 
2. Zaklínač V. – Křest ohněm – Anderzej Sapkowski 
3. Zaklínač VI. – Věž vlaštovky – Anderzej Sapkowski 
4. Zaklínač VII. – Paní jezera – Anderzej Sapkowski 
5. Bouřková sezóna – Anderzej Sapkowski 
6. Nekonečný příběh – Michael Ende 
7. Bylo nebylo – Odette Beanová 
8. Cirkus Humberto – Eduard Bass 
9. Old Surehand I. díl – Karel May 
10. Old Surehand II. díl – Karel May 
11. Poklad na Stříbrném jezeře – Karel May (E-kniha) 
12. Ohnivá puška – Karel May (E-kniha) 
13. Syn lovce medvědů – Karel May 
14. Duch Llana Estacada – Karel May 
15. Závěť Vinnetoua – Karel May 
16. Černý myslivec – Karel May 
17. Smrtící prach – Karel May 
18. Černý mustang – Karel May 
19. Vinnetou I. Indiánské léto – Karel May 
20. Vinnetou II. Na válečné stezce – Karel May 
21. Vinnetou III. Do věčných lovišť – Karel May 
22. Říkal jsi mi Pampeliško – Věra Řeháčková 
23. Šeptám sny do koňské hřívy – Věra Řeháčková 
24. Na koni pro lásku – Věra Řeháčková 
25. Asi je to láska – Věra Řeháčková 
26. Zlatka nezbednice – Věra Řeháčková 
27. Zlatka, děvče od koní – Věra Řeháčková 
28. Zlatko, a co láska? – Věra Řeháčková 
29. Vinnetou a já – Pierre Brice (E-kniha) 
30. Lovec věna – Katherine Luka (E-kniha) - pokus o recenzi na blogu.
31. Třemi díly světa – Derviš – Karel May (E-kniha) 
32. Josie a Colt – Katherine Luka (E-kniha) 
33. Třemi díly světa – Královna pouště – Karel May (E-kniha) – z větší části přečteno

A jelikož mi zavřeli knihovny, tak jsem zalistovala v počítači a našla několik E-knih. Teď čtu další díl Třemi díly světa a to je taky forma pdf v počítači.
Je o trochu nepříjemné, ale lepší, než nic.
Vaše čtoucí Vanimaré

P. S.: Jak se tak dívám, tak dneska jsem vydala už druhý článek.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené