Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

29.10.20

Lovec věna

Jedna krásná a pro mě krátká e-kniha od autorky Katherine Luka.
Pokus o recenzi.
Poslední dobou hodně čtu. Odpovídá tomu i seznam. K dnešnímu dni přečteno od začátku září 30 knih.
O této knize jsem se dozvěděla přes Facebook. Asi tak měsíc jsem se tomu bránila, ale s příchodem nouzového stavu a zavření knihovny jsem po ní sáhla. Musela jsem číst z počítače nebo z mobilu. A nemohla jsem se odtrhnout.
Kniha začíná nešťastnou láskou hlavní hrdinky. Zamilovala se, ale její macecha se snaží lásce bránit. Proto ji posílá na sever k příbuzným. Madelyn je ale rozhodnutá za svou lásku Georga bojovat a od svých příbuzných utíká. Otázkou je, zda si vezme toho, koho miluje, aspoň si myslí, že miluje. Při útěku pozná jiného muže, se kterým se neustále hádá, provokuje.
V knize nechybí napětí, láska, romantika, myšlenky jak Madelyn tak jejího pro ni protivného a nevychovaného společníka Fergussona. Vlivem okolností se Madelyn stane vdanou ženou, ale ne za toho, koho si myslela, že miluje.
Kdo je vlastně onen lovec věna? Fergusson nebo George? 
Během četby jsem si nebyla do poslední chvíle jistá, jak to vlastně dopadne. A dopadne to... To si nechám pro sebe.
Lovec věna, strhující četba na dlouhé večery, kdy člověk nemůže spát.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené