Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.10.20

Vinnetou a já

Kniha od filmového představitele Vinnteoua.
Taková krátká autobiografie. Přečetla jsem ji jedním dechem. Stojí za to ji přečíst. Některé situace jsou velmi nebezpečné, hlavně Pierrův pobyt v Indočíně. Ovšem některé situace i tam byly vtipné. No, přečtěte si.
Kniha je doplněna mnoha fotografiemi z jeho života i z filmů, či divadelních představení.
Jediné, co jsem nečekala byl jeho život milovníka žen. Je pravda, že ho znám pouze jako Vinnetoua a tím pro mě taky zůstane.
Krásné pro mě byly jeho vzpomínky na natáčení prvních filmů. Dost nepříjemný byl výstup jeho kolegy v roli Old Surehanda. Je pravda, že ten herec Steward Granger mi je nesympatický i ve filmech. 


Kniha Vinnetou a já byla super.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené