Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.9.24

Četba červenec, srpen 2024

Tak je to slabota. Četla jsem hodně, ale asi pomalu. A jednu knihu jsem nedočetla. Jedná se o knihu Murthag od Christophera Paoliniho.
A tady je seznam jen sedmnácti knih.
1. Lapeni – Emily McIntire (E-kniha)
2. Zjizveni – Emily McIntire (E-kniha)
3. Polib mě znovu – Stella Tack (E-kniha)
4. II. vatikánský koncil pro začátečníky i mírně pokročilé – Petr Soukal
5. Pán prstenů, Dvě věže, obrazová průvodce – Jude Fisherová
6. Hra jménem život – Martina Ryslerová
7. Polib mě – Stella Tack (E-kniha)
8. Polib mě ještě jednou – Stella Tack (E-kniha)
9. Stargate – fanfiction – různí autoři
10. Runy osudu – Christina Courtenay (E-kniha)
11. Zaklínač, Bouřková sezóna – Andrzej Sapkowski
12.   Zaklínač I. Poslední přání – Adrzej Sapkowski
13. Zaklínač II. Meč osudu – Andrzej Sapkowski
14. Zaklínač III. Krev elfů – Andrzej Sapkowski
15. Zaklínač IV. Čas opovržení – Andrzej Sapkowski
16. Zaklínač V. Křest ohněm – Andrzej Sapkowski
17. Zaklínač VI. Věž vlaštovky – Anrzej Sapkowski
18. Murthag – Christopher Paolini (E-kniha)
Tak zase začnu další dva měsíce.
Čtení zdar.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené