Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

2.6.24

27.5. - 2.6.2024

Tak začal poslední měsíc školního roku. První červnová neděle je tady, mě čekají poslední dva dny v práci a pak nemocnice. A co se dělo uplynulý týden?
V pondělí dopoledne práce. Jedna hodina v lavicích, pak čtyřicet minut v buse a dvě hodiny na plavání. Následně cesta busem domů a oběd. Cestou zpátky mi až do Kralic bylo špatně. Pak se to naštěstí uklidnilo a nemusela jsem zastavovat autobus. To by byla pěkná ostuda. Děckám naštěstí špatně nebylo.
Odpoledne jsem si doma dala kafe a jela ke koním. Sedla jsem na Orpheu a pěkně ji rozpohybovala před prací a vykrokovala po práci. Užívala jsem si. Večer sprcha a odpočinek.
V úterý dopoledne opět práce. Přežila jsem dvě hodiny, třetí jsem měla volno, ale seznamovala jsem svůj záskok s třídou a vším, co bude potřebovat.
Odpoledne jsem měla celé pro sebe. Zašla jsem si do lékárny, dala si kafe a puding a odpočívala jsem u četby. Dočetla jsem Ari, opravila zase hromadu chyb a trochu si připomněla, co jsem tam vlastně vyplodila. Pak jsem začala číst další knihu. A v hlavě mi už šrotuje, co si s sebou kromě předepsaného vezmu do nemocnice. Abych se moc nenudila.
Do večera jsem zpracovávala jednu E-knihu, abych si ji mohla vložit do čtečky. Je opět o koních. U toho jsem poslouchala písničky na youtube.
Ve středu ráno návštěva u lékaře. Čekalo mě předoperační vyšetření. Po půl hodině jsem byla doma. Dala jsem si snídani a šla do práce. Odučila jsem si své zbývající čtyři hodiny. Z toho poslední dvě byly v jiné třídě a v letošním školním roce naposledy.
Domů jsem přišla až skoro ve dvě. Po obědě jsem odpočívala, napsala papírový koňský deník, dala si kafe a makronky a taky jahody, nezapomněla jsem cvičit a šla zpívat na mši svatou. Po mši jsem nechala požehnat obrázky pro děti.
Kolem sedmé za mnou přijel přítel, já si dala malou večeři a sedla na kolo. Ujela jsem dalších deset kilometrů. Doma jsem si dala sprchu a druhou večeři. Občas si připadám jako Hobit. Dvě večeře. A do noci jsem četla.
Ve čtvrtek jsem si myslela, že už je pátek. Pak mě kolegyně vyvedla z iluze. Přežila jsem čtvrtek. Z práce rychle domů a na rehabilitaci. Z rehabilitace do obchodu a pak domů na kafe.
Navečer jsem šla do šermu a ze šermu do sboru.
Po večeři jsem sedla za opraven šicí stroj. A moc mi to nešlo. Já chci svůj šlapací.
V pátek dopoledne opět práce. Učila jsem první hodinu, pak byla svačina a šlo se do kina na film Suprákovi. Pěkná myšlenka, ale graficky nic moc. Cestou zpátky jsem skoro usnula za chůze. Pak mě čekala ještě hodina a půl. A to jsme měli češtinu. Po výuce rychle domů a dát si aspoň polívku. Neměla jsem chuť na jídlo.
Odpoledne jsem měla poslední náboženství, pak mši svatou a orchestr. Orchestr jsem navštívila taky v letošním školním roce naposledy.
U večeře jsem se koukla na kousek Četnických humoresek.
V sobotu ráno jsem šla na mši svatou. Zpívala jsem a užívala jsem si to. Stihla jsem si i zacvičit. Před obědem jsem mamce pomohla s vařením, protože jí nebylo nejlépe. Pak jsem jela s přítelem na kolo. Cestou na Kolečkárnu jsme viděli vodní ptactvo a kachny to nebyly. Bylo to světlé s hnědou hlavou a chocholkou. Asi to byl morčák velký.
 Dali jsme dvacet sedm kilometrů. Dobrý ne? Cestou zpět jsme se zastavili na oběd v restauraci Pod kapličkou. Dala jsem si špenát s vrabcem a bramborem a ochutnala jsem domácí limonádu s příchutí Dračí ovoce. Byla skvělá. Cestou jsme málem přejeli hada. Jen nevím, co to bylo, protože když jsme se vrátili na místo setkání, had nikde. Ani se mu nedivím.
Odpoledne jsme ještě koukli u nás na zámek na veterány, ale moc jich tam nebylo. Asi posledních nebo pět šest aut. Cestu jsme svým způsobem  zakončili v cukrárně na zákuscích. Měla jsem jednu máničku a půlku laskonky. Obojí bylo skvělé.
Pak jsme zajeli k nám domů vzít věci a na byt. Večer jsme byli pozvání na grilovačku. byl to výborný špíz.
V neděli dopoledne mše svatá u nás se zpěvem a prvním svatým přijímáním. Bylo to krásné. Oběd jsme si dali doma, já jsem před obědem na chvíli usnula. Obědvala jsem až po jedné hodině a po cvičení. Pak jsme koukli na film Duna, druhá část a jeli k nám. Jen jsem odhodila věci do ledničky, udělala si večeři a jeli jsme dál udělat si malý piknik, dokud svítilo sluníčko a bylo teplo. Den jsme zakončili nákupem v Tescu.
A to bude pro tento týden asi všechno. Takže užívejte dokud můžete. Krásný první červnový týden roku 2024. Už jen čtyři týdny školy čekají naše děti.