Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

5.6.24

Z nemocnice počtvrté

Opět jsem v nemocnici. Dneska jsem nastoupila po čtyřech měsících na druhou operaci kolene.
Na příjem jsem šla v osm, na pokoj jsem se dostala o hodinu později. Byla jsem na administraci a pak u sestřičky. Lékař mě přijímal až na pokoji. 
Asi mám nějaké zvláštní štěstí, protože jsem na jednolůžkovém pokoji. I v tom únoru to tak bylo.
Po všech těch procedurách už sedím na pokoji a čtu si. Co taky jiného, že?
Užívejte krásného dne a slunečného počasí. Já se z nemocnice do soboty si nehnu. Zase se budu flákat. A pak šest týdnů o berlích. Už je mám nachystané. Prý budou mými nejlepšími přáteli.
A mám pěkný výhled na ulici. Můžu aspoň počítat auta a dělat statistiku.
Vaše znovu hospitalizovaná Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené