Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

15.4.24

Šila jsem

A bavilo mě to.
Prvně jsem se vrhla na něco jednoduššího. Na vikingský kabát. Dopadl celkem dobře. Tak jsem se dál probírala knihou a vybrala si šaty. A nejspíš jedny z těch nejtěžších. 
Prvně teda kabát.
Ještě nesešitý, následně sešitý špatně.
Kabát již dva dny hotový a se šaty. Musím mu ale upravit trochu rukávy, protože jsou krátké.
A tady jsou dnes dokončené šaty. Mám ještě zbytek karetky, tak ji nejspíš nahoru našiju. Uvidím. Nebo koupím vlnu a naučím se karetkovat.
Šaty jsou křivé, vím to, ale jsem na ně pyšná a budu se jimi chlubit. Na těle vypadají mnohem lépe. Jsem s výsledkem spokojená. A to jsem se obávala záševek. Vzadu jsem je nedělala. Až mi dojde nová vlna, ušiju si podle stejného střihu vlněné.
Mám dobrý pocit z dobře odvedené práce.
Vaše Vanimaré

P. S.: Myslím, že se zítra vrhnu ještě na šedé lněné spodní šaty. Látka je nachystaná. Teď ji nastříhat a sešít.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené