Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.3.24

Očista Orphey

Ano, mohla jsem ji vyhřebelcovat a nachystat pro trenérku.
Došla jsem na statek. Trenérka už tam byla a holky si chystaly poníky na lekci. Přivítala jsem se s nimi, pokecaly jsme a holky šly jezdit a poníci pracovat. Mezitím jsem hlídala Axu. Pořád se jí líbilo na hnoji. A taky mrtvé krysy. Sledovala jsem holky, jak jim to jde. Skákaly přes překážku a byl to nádherný pohled.
Ke konci lekce se mě trenérka zeptala, jestli nechci vyčistit Orpheu. A já...
S velkou radostí jsem se na ni vrhla. Došla jsem si pro pucajk a vodítko, a došla si pro Orpheu do ohrady. Překvapivě se mnou šla hned napoprvé.
Nezapomněla jsem ani na Ernesta. Dneska si přišel i pro pamlsek.
Těšila jsem se. Došla jsem s ní k úvazišti a vrhla se na ni. Pěkně opucovat od bláta, odstranit co nejvíce prachu, vyškrábat kopyta. U toho mi začínala usínat, tak jsem chodila a následně pokračovala v očistě.
Za chvíli byla Orphea jako ze škatulky. Krásná. Chvíli jsem čekala, až si trenérka donese sedlo a osedlala jsem ji a taky nauzdila. Trenérka si dotáhla sedlo a šla s Orpheou pracovat. 
Já jsem poděkovala, že jsem ji mohla chystat a rozloučila se. Už jsme s přítelem museli jet. Odcházela jsem šťastná a krásně voňavá od koní. Snad příští týden. A ráda bych se dostala i do sedla.
Vaše koněm vonící Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené