Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.8.23

Naposledy dopoledne

Dneska jsem jela na desátou. Taky naposledy, protože to bylo moje poslední volné pondělí.
Došla jsem na statek a čekala na trenérku. Pak jsem si nachystala věci pro Orpheu. Opět jsem pracovala s ní. Nachystaná jsem byla překvapivě rychle. Sedlo jsem si taky dotáhla sama. Úspěch. Tak do sedla a rychle na jízdárnu. Krokem kolem celé jízdárny, diagonála, kruhy a slalom. Nakonec tohle všechno i v klusu. Něco mi šlo, něco mi nešlo. Hlavně v klusu mi to nešlo. Ale na druhou stranu jsem zvládla obklusat skoro celou jízdárnu. Úspěch. Slalom jsem hravě zvládla v kroku, v klusu to už tak lehce nešlo.
Ke konci mě trenérka v sedle vystřídala, já se vrátila na vykrokování. A to jsem si zkoušela směrovat Orpheu jen sedem. Zopakovala jsem si slalom. Zastavování z kroku, přechod z klusu do kroku. To mi dělalo asi největší problém.
Po vykrokování kontrola, poděkování, odměna a taky sprcha nohou. Orpheiných. A návrat do ohrady.
Tak zase za týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené