Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

20.8.23

14.8. - 20.8.2023

Tak neděle je tady a přede mnou je poslední týden dovolené. Ale teď se vrátím na začátek týdne.
V pondělí se mi nechtělo vstávat, ale vůbec. No, musela jsem. Dopoledne jsem byla doma, dozvěděla jsem se, že ke koním pojedu později než obvykle. Hlavně, že jsem jela ne? Taky jsem měla Ernesta. Po velmi dlouhé době. Užívala jsem si. Více v článku z pondělka.
V úterý se mi vstávalo už lépe, ale i tak se mi moc nechtělo. Dopoledne jsem byla doma, přišla k nám sousedka s pejskem, tak jsem si pohrála. Odpoledne jsem si jela vyzvednout dárek. Ne pro mě. A navštívila jsem i Tesco. Pár korunek jsem utratila, ale nebylo to tak hrozné. Pak jsem si dala kafe a marlenku. Večer jsem šla na mši svatou. Zpívala jsem a užívala jsem si to. U večeře jsem se dívala na Stargate a pak jsem malovala kamínky. Skoro samá srdíčka. Nechtělo se mi přemýšlet nad nějakými složitostmi.
Ve středu dopoledne jsem nacházela do batohu poslední věci a vyrazila s přítelem k němu domů. Samozřejmě po nákupu v Tescu.
Přespala jsem u přítele a ráno kolem půl osmé jsme vyrazili autobusem na Zastávku a vlakem do Brna. V Brně jsme měli krátkou přestávku. Následně jsme nastoupili do Žluťáku a hurá do Maďarska. Cesta trvala něco málo přes čtyři hodiny. V Budapešti jsme se prošli podél Dunaje.
V pátek jsme vyrazili do parku a do ZOO. Večer jsme se vraceli busem na hotel. V sobotu opět pěší cesta po městě a na ostrov v Dunaji. Podívala jsem se na zámek a hrad. A jelikož jsem se hodně zdržela s přítelem na pokoji, tak jsme stihli jen to. Taky jsem zažila několik místních festivalů. Čardášový, historický a ještě jeden. Bylo to super.
V neděli jsem sbalila poslední věci do báglu a vyrazila na mši svatou. S knězem na dietě jsem se domluvila celkem rychle a ptal se, odkud pocházím. Trochu jsme pokecali.
Cestou k hotelu jsem potkala přítele a vyrazili jsme na vlak. Zažili jsme menší vzrůšo s úložnými boxy na zavazadla. Neměli jsme drobné, ale vyřešili jsme to. Pak jsme vyrazili metrem ještě do města, něco málo nakoupili a pak už jen po čtyřech hodinách čekání jsme sedli na nádraží. Ve tři čtvrtě na tři jsme vyrazili domů. Cesta byla rychlá. Přestup v Brně a pak ještě jeden. O půl deváté jsem byla už v klidu.
Do noci ještě film a následně odpočinek.
A to bude pro tento týden asi všechno. Krásný další srpnový týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené