Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

27.8.23

21.8. - 27.8.2023

Zase neděle. Toto letí. Moje dovolená je pryč a já jdu zítra do práce. A co se dělo můj poslední dovolenkový týden?
V pondělí jsem přespávala u přítele. A hned dopoledne jsem jela ke koním. Užívala jsem si na Orphee. A pak pěkně autobusem domů. Odpoledne jsem s přítelem jela do Říčan na biotop. Pěkně jsme zmokli, ale nevadilo nám to. Skončili jsme u kamarádů na pokec a do noci jsem si pak četla.
V úterý se mi nechtělo vstávat. Během dne jsem se domluvila s kamarádkou ze střední, že přijede i s dětmi. Dopoledne jsem si uvařila oběd a odpočívala. Odpoledne jsem strávila s přítelem a večer šla hrát deskové hry za kamarádkou, se kterou jsem kdysi ministrovala. Bavili jsme se u her až do půl desáté. Takže jsem opět přespala u přítele. Ani jednomu z nás to nevadilo.
Ve středu dopoledne odpočinek a odpoledne jsem dočetla Zaklínače II, Meč osudu a začala číst Krev elfů. Večer jsem jela na grilovanou rybu. Opět jsem si pochutnala, tentokrát na filetu z platýze. Vůbec netuším, co to je za rybu. Nocovala jsem překvapivě doma.
Ve čtvrtek mi přijela spolužačka a kamarádka ze střední i s dětmi. Dopoledne jsme bylo doma a odpoledne jsme vyrazili na biotop. Toho staršího jsem během odpoledne vzala na zmrzlinu a na hřiště. Jak byl spokojený. Večer jsem se nechala odvézt do Zbýšova a s přítelem jsme jeli na letní kino na film Dungeons and dragons, Čest zlodějů. Docela dost zajímavý fantasy film. Přespávala jsem u přítele. Tento týden už potřetí.
V pátek dopoledne jsem jela domů. Vyzvedla jsem si balíček na poště a druhá v alzaboxu. Oba balíčky mě potěšily. U přítele na bytě jsem zvládla umýt jedno okno a trochu pozametat. Cestou na bus jsem potkala stájníka z Rosic. Dost mě to překvapilo. Netušila jsem, že bydlí ve Zbýšově.
Většinu dne jsem odpočívala a četla. Odpoledne jsem vyrazila na biotop. Znovu. Tento týden už podruhé. Byl tam také přítel, hrál tenis a pak jsem ho přemluvila ke koupeli v biotopu. Společně jsme povečeřeli kebab s rýží a šli pěšky do Zbýšova. Přespala jsem u něj. Už počtvrté tento týden.
Probudila jsem se brzy a nechala se odvézt domů, kde jsem se nasnídala. Dopoledne jsem částečně vařila a hlavně jsem četla. Po obědě jsem v četbě asi hodinu pokračovala. Odpoledne jsem vyrazila za přítelem na tenis do Nové Vsi. Asi pět kilometrů pěšky. Překvapivě jsem to vzala podél silnice. Asi za čtyřicet minut jsem byla na místě. Kochala jsem se pěknou hrou. Pak jsme museli volat i sanitku. Došlo k malému úrazu. Snad to dobře dopadlo.
Pak jsem jela s přítelem domů a následně opět na biotop. Už potřetí. Paráda. U večeře jsem se dívala na Stargate. Po dlouhé době. Do noci jsem si četla.
V neděli dopoledne jsem byla na mši svaté. Nezpívala jsem, prožívala jsem. Do oběda jsem si hlavně četla, po obědě jsem v četbě pokračovala a dočetla jsem Zaklínače III., Krev elfů. Hned jsem vytáhla další díl. Pak jsem se šla vyvenčit na procházku, kterou jsem zakončila adorací a požehnáním v kostele. Taky jsem trochu fotila.
První fotka je ze soboty. Děti budou letos sbírat šípky. Některé už jsou zralé.
A krásná cesta. Naučná stezka, tentokrát na konci léta. A kačer k tomu.
Doma jsem si dala kafe a zmrzlinu a pokračovala v četbě. U večeře jsem se dívala na Stargate a pak jsem znovu četla.
A to bude pro tento týden asi všechno. Mě už zítra začíná práce. Děti mají ještě prázdniny. Tak ať si užívají. Krásné slunečné dny.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené