Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

19.6.23

Krásné vedro

Užívala jsem si. Sluníčko, teplo, Orpheu, Artura, čerstvý vzduch, vůně koní a nádherné prostředí.
Dorazila jsem na statek, potkala jsem slečnu A. a došla s ní pro poníky. Hledaly jsme Giovanniho ohlávku, ale nenašly jsme. Pomohla jsem A. s přípravou a ona šla jezdit. Já si došla pro své věci a pro věci pro Orpheu a šla si pro ni do ohrady.
Nachystanou jsem ji měla rychle. Dostala taky nástřik repelentu. Sedlo jsem opět dala moc dozadu. Každopádně se to toho vložila trenérka a vše vyspravila. Upravila jsem si třmeny a hurá na velkou jízdárnu. Pěkně v kroku kolem celé jízdárny, diagonála, velký kruh a klus.
Dneska jsem navíc dostala do ruky bičík. Orphea mi krásně klusala a zvládla jsem obklusat celou jízdárnu. Trenérka mě upozorňovala na chyby, opravovala, upravovala mi sed a chválila. Silně povzbuzovala a dneska mě dala i za příklad novým jezdcům, kdy jsem ukazovala, jak se zatáčí. Prvně jsem s pokyny jela tak, jak to má být, pak jsem ukázala jak to být nemá.
Asi po hodině mě v sedle vystřídala slečna T. a já šla pomoct nachystat Artura. Věci donesli ti noví, já jsem pak s E. šla pro Artura do ohrady. Kousek mi přišel naproti a chtěl mlsando. Jenže já v kapse nic neměla. Tak dostal až u úvaziště. Opucovali si ho sami, osedlali taky. Já jsem jen nanesla repelent, držela Artura, aby neutekl a nechala se skoro rozmačkat na schůdcích. Taky jsem ho uplácela, aby dal krásně všechny nohy. A udělala si s ním selfie.
Pak už si je přebrala trenérka, já si sbalila věci, předala pozdrav z Polska a šla na bus.
Hodinu v sedle jsem si náramně užila, dostala jsem do těla tak, jak to potřebuju, zaklusala jsem si, pomazlila se, rozloučila se a těšila se na další pondělí.
Tak zase za týden.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené