Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

12.6.23

Další Tolkien

Myslím, že jsem objednávala ve čtvrtek. Byla jsem dost otrávená se zkoušky sboru, tak jsem si udělala radost.
Po dlouhé době mě napadlo podívat se na Knihobot, co tam mají nového. Zadala jsem heslo Tolkien a už to jelo. Objednala jsem si pět knížek. Jsem nenapravitelná.
Tak jdeme a ně.
První z nich je kniha Dopisy Děda Mráze. Vůbec jsem netušila, že ji seženu. O to lépe.
Druhou je soubor tří svazků Básní. Narazila jsem na ně zcela náhodou a mají krásnou kapesní velikost. Jen ta cena byla trochu větší. Ale mě to za to stojí.
Třetí knihou od Tolkiena je Kniha ztracených pověstí I.
Poslední dvě jsou o Tolkienovi a jeho světe.
Tak jsem se zase pochlubila, za co jsem utrácela. Teď je ještě všechny přečíst. Ale obávám se, že mi dlouho nevydrží.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené