Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.2.23

Trocha adrenalinu

Neuškodí. Co horšího se mohlo stát než to, že bych tam zahučela a byla mokrá.
Netradičně jsem vyrazila na procházku v úterý. Dneska. Rozhodla jsem se. Venku bylo krásně, trochu foukalo, ale nepršelo. Občas se ukázalo sluníčko.
A ten adrenalin byl nejen na nové lávce Starého bobra. Byl i dříve a také později.
Šla jsem jednou ze svých oblíbených tras na Střelnici. Chodím tam sama. S nikým jiným bych tam asi nešla. I když.... Jeden člověk by se našel.
Cestou tam se musí trochu šplhat po skalách. Je tam ale vyšlapaná krásná cesta.
Pak následovala lávka. Je to vlastně jen svrchu seříznutý strom přes řeku. V řece bylo dost vody a byla docela prudká. V poslední době dost pršelo a na Vysočině asi tají zbytky sněhu.
Lávku jsem zvládla přejít třikrát. Jen kvůli videu. Chtěla jsem je nahrát, ale je moc velké. Škoda. Tak aspoň jedna fotka z videa.
Lávka Starýho Bobra. Pěkný název.
Tak jsem se podělila o svůj nevšední zážitek jednoho všedního dne.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené