Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

25.2.23

Křest knihy poprvé

Nikdy jsem na takové akci nebyla. Nevěděla jsem, co si obléct, na co se nachystat a jestli se náhodou nemají donést nějaké dárky autorce.
Byla jsem nervózní.
Došla jsem na místo, usadila se, pozdravila pár známých a čekala na zahájení. Autorka už hbitě psala věnování.
Mluvené slovo měla zpěvačka skupiny Rosa Noctura. Měli nádherné kostýmy. Poslechnout si je můžete na youtube. Přidávám video písničky Padám. Autorkou slov je autorka knihy Tajemství černé dámy.
Není to sice můj styl, ale něco na tom je. Hlavně ta slova jsou krásná.
Celý večer jsem si užívala nádhernou hudbu, povídání, autorské čtení.
Kniha byla pokřtěna vodami tří řek. Oslavy, Jihlavy a Rokytné. Voda byla v nádobě vyrobené z místní hlíny. Jak krásně symbolické.
Později jsem se dostala k samotné autorce. Chvíli jsme pokecaly. Děkovala mi, že jsem přišla, že jsem byla první, kdo se s nimi začal bavit po jejich přistěhování. Na to jsem už úplně zapomněla. O to víc mě to potěšilo.
K věnování jsem dostala i dvě nádherné a tematické záložky.
A tady je kniha i se záložkami a věnování. Moje druhá kniha s věnování. Ta první je o tvůrčím psaní.
V programu byla i soutěž. Zúčastnila jsem se, ale nevyhrála jsem. Nevadí.
Tak zase mám v kapse zajímavou zkušenost a zážitek.
Vaše nadšená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené