Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.11.22

Po delší době scénika

 Tu já doslova miluju. Nutí mě to přemýšlet. Přemýšlet nad soubojem, jak ho naaranžovat tak, aby to bylo uvěřitelné.
Dneska se procvičovaly jen prvky, seky, a chůze. Ve dvojicích byl vždycky starší a nováček. Já se řadím už ke starším. Služebně starším. Později jsme se prostřídali.
V jednu chvíli jsem si užívala boj ve čtveřici. Byla jsem přidělena ke třem klukům. Říkala jsem si, škoda, že nejsem mladší.
Občas jsem někomu z protivníků poradila.
Nejkrásnější bylo, že většina, proti kterým jsem bojovala, sledovala meč. Můj nebo svůj. Po pravdě jsem dělala ze začátku stejnou chybu. Člověk dostane občas po hlavě a pak si to uvědomí. Třeba já. Vždycky na vystoupení dostanu. Ale to není tím, že bych sledovala meč Spíš se špatně kryju a dám si vlastním mečem.
Můj zahradní šerm na jaře a v zimě. A mezi je meč, jak vypadal na začátku.
Tak trénink jsem si užila. A zase mám chuť šermovat.
Vaše šermující Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené