Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

25.10.22

Opět knihy

 Rozšířila jsem svou tvůrčí knihovnu.
Dneska jsem si vyzvedla balíček v Zásilkovně. A byla tam zásoba.
První knihou je dárek k nákupu Dobrodružství vzduchoplavby. Jsem docela i zvědavá.
Druhou knihou je taková "učebnice" Jan na tvůrčí psaní. Další k těm ostatním.
Třetí kniha je spíš pro děti do školy. 250 zvířecích omalovánek.
Další kniha je opět pro děti. Budou pěkně skládat tangramy. Už to ve škole v geometrii trénujeme.
Poslední knihou je Imaginární svět. Je to od autorky Destrukčního deníku. Ten mám taky. Lepím do něj nálepky z ovoce a dostal dávku on kaligrafických inkoustů.
Jen zběžně jsem nahlédla.
No jo, zase jsem utrácela. Ale nebylo to tak hrozné. Čekám balíček od Knihobotu a ten je dražší. Taky jen jedna knížka tam stála přes tři tisíce. Ale nikde jinde jsem ji nesehnala. Rozšíří moji sbírku Tolkiena. A ten mi za to stojí.
No a v druhém balíčku, který mi dneska přišel, jsem měla novou peřinu z vlny, vložky do bot, z vlny, a vlněnou ortézu na zápěstí, aby bylo pěkně v teple, když bude bolet.
Teď se zase chvíli nesmím dívat na e-shopy. Jinak utratím absolutně všechny svoje úspory.
Vaše neustále nakupující a utrácející Vanimaré.

P. S.: Musím se trochu krotit.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené