Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

27.10.22

Poslední balíček s knihami

 Teda s Tolkienem. Jen s ním. A měla bych napsat "zatím" poslední.
A taky jedna z nejdražších knih, co jsem kdy koupila. Ale jinak se sehnat nedala. Tak jdeme na to.
Všechny knihy jsou z knihobotu, to znamená, že jsou z druhé ruky. Ale mě to nevadí. Není to poprvé a myslím si, že ani naposled, co kupuju již použité knihy.
Tak první a nejdražší kniha je od Tolkiena Netvoři a kritikové. Myslím, že mám někde E-knihu, ale takhle je to lepší. Kvůli tomu jsem musela nedávno přeskládat celou poličku s Tolkienem a Lewisem.
Tak tady je v celé své kráse.
Druhou knihou je Na březích Středozemě. Je z nich nejtlustší. 
Třetí kniha v balíčku je o Hobitech, Elfech a Čarodějích. Třeba se něčemu přiučím. Hlavně o elfech. Přece jen mi je nějakých "124" let... Vtip.
A poslední je od Davida Daye Průvodce světem J. R. R. Tolkiena. Kdysi jsem o ní slyšela, ale až teď jsem si ji pořídila.
Dnešním dnem mám doma 34 knih "od Tolkiena" nebo "o Tolkienovi a jeho Středozemi". Pěkná sbírka. A mám i pokušení koupit si dárkovou ilustrovanou sadu Pána prstenů.
Vaše trochu praštěná Tolkienem Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené