Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

20.10.22

Balíček s Tolkienem

Objednala jsem si ty knížky v úterý. A dneska ve čtvrtek už je mám doma rozbalené.
Vykoukla na mě na Facebooku. Hned jsem ji musela rozkliknout a objednat. A když už jsem v tom obchodě byla, tak jsem si objednala ještě jednu, kterou nemám. A dopadlo to takhle. Dorazily dvě anglicky psané knihy.
První je The Atlas of Tolkien's Middle-Earth. To je ta přidaná kniha.
Duhou, tou původní, co na mě vykoukla na Facebooku, je Pictures by J. R. R. Tolkien.
A přidám i první otevřené stránky.
Druhý obrázek je drak Šmak.
A ještě zajímavost, druhá zmíněná kniha je v krásném obalu. Na fotce níže.
Tak jsem se zase pochlubila rozšířením své sbírky knih od Tolkiena nebo o Tolkienovi.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené