Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.7.22

Druhá promoce

Dnes jsem měla svou druhou promoci.
Byla to nádherná slavnost. I přes teplo jsem si ji dokonale užívala. Měla jsem krásné šaty.
Na začátku zazněly fanfáry a přicházeli ti, co nám měli předávat diplomy. Absolventů bylo včetně mě patnáct. Postupně došli a byli nám představeni. Následně jsme byli představeni my jim. To vše bylo předem řečeno.
Bylo proneseno mnoho slov. Většinu si nepamatuji. Vím, že několikrát zaznělo mé jméno. Byl přečten slib a slibovala jsem na žezlo fakulty. Bylo na něm vyobrazení Nejsvětější Trojice. Potřásla jsem si rukou s proděkanem, učil mě patrologii a nějakou tu filosofii, dostala jsem do ruky diplom a šla jsem na své místo. Opět mi to připomnělo liturgii.
Zazněla také Česká hymna a hymna Gaudeamus igitur. Škoda, že jsem se nenaučila slova. A to jsem chtěla.
Takže druhou promoci jsem úspěšně zvládla. Následný rodinný oběd v zážitkové restauraci slavnostní den dovršil. Ale o obědě zase jindy. Tohle se týká promoce.
Zleva: Mgr. pedagogika, Bc. teologie, Mgr. teologie.

Vaše Mgr. et Mgr. Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené