Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.7.22

Četba květen, červen 2022

Po dvou měsících opět seznam přečtených knih. Moc jich tentokrát není. Nějak jsem nestíhala, nebo jsem si vybrala docela tlusté knížky. Nebo taky náročné. Možná obojí.
Knih je pouze 12 a jedna rozečtená.

1. Královna elfů, kniha druhá – Bernhard Hennen (E-kniha)
2. Láska a ticho – Kartuzián
3. Eragon – Christopher Paolini (E-kniha)
4. Poselství jednorožců, Strážci dobra – Michaela Burdová
5. Eldest – Christopher Paolini (E-kniha)
6. Poselství jednorožců, Zrádné hory Dragor – Michaela Burdová
7. Poselství jednorožců, Záchrana Lilandgarie – Michaela Burdová
8. Karel a Zita Habsburští – Elizabeth Montfortová
9. O svátostech obecně v Teologické sumě – Tomáš Akvinský
10. Růst v nadpřirozeném životě – Otec Jeroným
11. Svět J. R. R. Tolkiena, Středozem očima malířů
12. Modlitba pro začátečníky i mírně pokročilé –James Martin

Rozečtená kniha je Brisingr od Christophera Paoliniho. Nejdéle jsem četla Tomáše Akvinského, nejkratší dobu jsem strávila nad knihou Svět J. R. R. Tolkiena a Modlitba pro začátečníky i mírně pokročilé.
Za tyto dva měsíce teda nic moc. Nebyl čas, pořád jsem někde byla, přes víkendy byly různé akce, přes týden mám spoustu zájmů. No jo, nemůžu mít všechno.
Teď se dívám, že E-knihy tam jsou jen tři. Pokud nepočítám tu rozečtenou.
Vaše skoro nečtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené