Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.3.22

Četba leden, únor 2022

Tentokrát se v četbě moc nedařilo. To bude asi tím plným pondělkem a vlastně i ostatními dny. Víc času jsem trávila venku u koní nebo na pořádné procházce nebo s přáteli a kolegy.
A teď už seznam.
1. Stínadla se bouří – Jaroslav Foglar (E-kniha)
2. Tajemství Velkého Vonta – Jaroslav Foglar (E-kniha)
3. O psaní… Chci vědět víc – Markéta Dočekalová a kol.
4. Elfové, kniha první – Bernhard Hennen (E-kniha)
5. Kurz tvůrčího psaní aneb od fejetonu po román – Eva Musilová
6. Rozezni svoji flétnu - Martina Komínková (E-kniha)
7. Pán světa – Robert Hugh Benson
8. Alea, dívka moře, Volání z hlubin – Tanya Stewnerová
9. Elfové, kniha druhá – Bernhard Hennen (E-kniha)
10. Výklad nejdražší oběti Mše svaté – Martin z Kochemu (1625 – 1712) - nejstarší kniha
11. Zima elfů, kniha první – Bernhard Hennen (E-kniha)
12. Miluju koně – Marie Frey
13. Zima elfů, kniha druhá – Bernhard Hennen (E-kniha)
14. Ruční knižní vazby – Lucie Beranová
15. Svažte si sami knížku – Franziska Kühne

Přečetla jsem 15 knih a jednu mám rozečtenou. Je to Světlo elfů od Bernharda Hennena. Kdysi dávno jsem to četla, ale už si to nepamatuji. Přiznej se Vani, je to slabota.
Je pravda, že některé knihy se těžce četly. Třeba takový Výklad nejdražší oběti Mše svaté mi dal dost zabrat, ale přečetla jsem to. Jedná se asi o nejstarší knihu, kterou jsem přečetla. Vlastně ještě to byl Epos o Gilgamešovi a Bible (tu svým způsobem čtu každý den).
Víc jak polovina knih byla tištěná.
Jo, a objednala jsem si knihu od Starého Brala s názvem Čtvrtý věk, tak se těším. Je to fanouškovský překlad Tolkienových děl, která nebyla oficiálně vydaná.
Vaše spíše nečtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené