Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

4.3.22

Bude se něco dělat, ale co?

Koupila jsem si kdysi dávno, zas tak dávno to nebylo, dvě knihy o ruční vazbě knih.
Tak jsem si dneska vyzvedla balíček od Kniharka.cz. Byl plný krásných věcí, tak snad z nich taky něco krásného vyjde. U několika věcí nevím, na co přesně se používají, ale snad na to přijdu.
Tak a tohle všechno mi přišlo.
Tohle všechno jsem našla v krabici. Překvapivě byla malá, ta krabice, ale k obsahu přiměřená.
V ruličce jsou barevné papíry na desky, váleček s vaničkou, lepidlo a lepenkový papír na desky.
Obsah hnědého papírového pytlíčku. Hřbety knih, záložky, kapitálky a včelí vosk.
A obsah krabice. Komplet knihařské nástroje. Ani z hlavy nevím, co všechno tam je. Určitě je tam zalamovací nůž, šídlo, nit, vosk, štětce, svorky, smirkový papír, pruženka, jehly a ještě něco dalšího. Opravdu nevím.
Tak, teď jdu krásně snít o tom, že si sama svážu Ari. Lepenkový papír mám na dvě A5 knihy.
Takže knihaření ZDAR.
Vaše nadšená a těšící se Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené