Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.2.22

Zase...

Co? Utrácím. Neodolala jsem.
Naštěstí jen dva balíky. Jako vždy dojdou v jeden den. A ještě horší bylo, že to byly nějak moc velké krabice. Až moc velké.
A teď se jdu chlubit.
Nejvíc jsem se těšila asi na knihu Miluju koně.
Budu se vzdělávat i teoreticky. Již druhá letošní kniha o koních. Doma už mám čtyři.
Dále jsem trochu rozšířila své učebnice a taky výtvarné potřeby. Došly mi pastelové akrylové barvy a raznice.

No jo, jsem nenapravitelná. Další položkou bylo pouzdro. Poslali mi šíleně růžové. Při nejbližší příležitosti asi přebarvím.
Posledním přírůstkem je kniha Dodělej tuhle knihu. Od stejné autorky mám Destrukční deník. Mimochodem, s tím už dvě noci spím a zapomněla jsem ho dneska vzít do sprchy. Tak příště.
Tak jsem se pochlubila, jak jsem zase utrácela.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené