Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

5.2.22

Procházka

Překvapivě se mi v sobotu nechtělo jen sedět doma.
Vyrazila jsem na procházku do lesa. I když do lesa... To se až tak říct nedá. Spíš do přírody. Kam jinam by Vani šla, že?
A fotila jsem. Tak se trochu pochlubím. Vzniklo hodně selfie a taky něco málo na samospoušť. Překvapivě se sama sobě na fotkách líbím. Úspěch.

Záhadná lesní víla, ale spíš elfka. Potkala jsem ji i u studánky kousek od Šilhavého Pánbíčka na Dolině. Byla opravdu ostražitá. Nedala se snadno zachytit na fotce. :-)


No, příště si musím vzít stativ.
Takže krásnou sobotu. Nějak jsem se donutila vydat článek. Nějak se mi to focení zalíbilo, i když se nerada fotím.
Vaše úžasně projitá Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené