Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.9.21

Zase balíček

Na který jsem docela dlouho čekala. O čtrnáct dní déle, než bylo v plánu. Ale dočkala jsem se.
Objednávala jsem si v knihkupectví v předprodeji dvě knihy o Tolkienově světě Středozemi. A dneska jsem se konečně dočkala. Knihy jsou úžasně ilustrované. Zatím jsem jen zběžně nahlédla, ale svým způsobem vím, co čeho jdu.
A o co se jedná?
První je kniha Tolkienovy temné síly a druhá je Tolkienův atlas.

Obě od autora Davida Daye. 
Od něj už mám doma dvě knihy s názvy Tolkienovi hrdinové a Tolkienovy bitvy.

Jen nevím, kterou knihu začnu číst jako první. Červenou a modrou už mám přečtenou. Teď mi zbývá zelená a šedá.
Jo a včera jsem se konečně dostala ke knize Nový stín od Tolkiena. Je to nedokončené dílo a končí skoro hned na začátku děje. Nic moc jsem se z toho nedozvěděla.
Vaše čtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené