Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.9.21

Četba červenec, srpen 2021

Prázdniny jsou už minulostí a já během nich četla. To by asi nebyly ani prázdniny, kdybych nemohla číst a nečetla.
Přečetla jsem toho docela dost. O trochu víc, než minulé prázdniny, ale rekord za dva měsíce jsem nepřekonala.
A teď už seznam přečtených knih. Některé knihy čtu opakovaně, ale dost jsem jich přečetla poprvé.
Za měsíc červenec a srpen jsem přečetla 37 knih, textů. Články jsem nepočítala, těch bylo taky dost.
Tak tady to je:
1. Pýcha a předsudek – Jane Austenová (E-kniha)
2. Húrinovy děti – John Ronald Reuel Tolkien
3. Otec Eliáš Apokalypsa – Michael D. O’Brien
4. Eliáš v Jeruzalémě – Michael D. O’Brien
5. Četnické případy – Michal Dlouhý
6. Tolkienův svět – Gareth Handrahan, Peter McKinstry
7. Pád Gondolinu – John Ronald Reuel Tolkien
8. Ari (pracovní název) –Vanimaré (E-kniha)
9. Dodatky (pracovní název) – Vanimaré (E-kniha)
10. C. S. Lewis, Ve světě fantasy a evangelia – Paolo Gulisano
11. Aranel (pracovní název) – Vanimaré (E-kniha)
12. Ztracena v lese – Vanimaré (E-kniha)
13. Nedokončené příběhy Númenoru a Středozemě – John Ronald Reuel Tolkien
14. Jeho temné esence – Jantarové kukátko – Philip Pullman (E-kniha)
15. Falešná společnice – Alexander Stainforth (E-kniha)
16. Kráska a netvor – Alexander Stainforth (E-kniha)
17. Ber (pracovní název) – Vanimaré (E-kniha)
18. V zajetí hraběte z Glencrae – Stephanie Laurensová (E-kniha)
19. Sny o panu Darcym - Victoria Connellyová (E-kniha)
20. Letopisy Narnie, Čarodějův synovec – C. S. Lewis
21. Letopisy Narnie, Lev, čarodějnice a skříň – C. S. Lewis
22. Letopisy Narnie, Kůň a jeho chlapec – C. S. Lewis
23. Letopisy Narnie, Princ Kaspian – C. S. Lewis
24. Letopisy Narnie, Plavba Jitřního poutníka – C. S. Lewis
25. Letopisy Narnie, Stříbrná židle – C. S. Lewis
26. Letopisy Narnie, Poslední bitva – C. S. Lewis
27. Breviář pro začátečníky i mírně pokročilé – Radek Tichý
28. Co se děje ve svátostech? 25 otázek a odpovědí – Les Miller
29. Hra jménem život – Martina Ryslerová
30. Četnická kuchařka – Michal Dlouhý
31. Jedenadvacet, Cesta do země koptských mučedníků – Martin Mosebach
32. Zaklínač, Bouřková sezóna – Andrzej Sapkowski
33. Zaklínač I., Poslední přání – Andrzej Sapkowski
34. Zaklínač II., Meč osudu – Andrzej Sapkowski
35. Zaklínač III., Krev elfů – Andrzej Sapkowski
36. Zaklínač IV., Čas opovržení – Andrzej Sapkowski
A rozečtené mám dvě knihy. Zaklínače V. Křest ohněm od Andrzeje Sapkowského (jen za včerejšek, 31. 8. jsem přečetla přes sto stran) a román Emma od Jane Austenové (to už je trochu pomalejší čtení).
Dvacet pět knih je fyzických, je elektronických. Což je většina.
Jo a jedenáct knih jsem přečetla o prázdninách i loni.
A to bude všechno.
Vaše čtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené