Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.6.21

Už zase, Vani?

Ano, utrácela jsem. Tak teď se jdu chlubit, co jsem si vlastně koupila.První věc je brašna na opasek k vikingskému kostýmu.
Další je keramický kalich na historické akce. 
Raději vyfoceno ze dvou úhlů.
Následně jsem k tomu přihodila několik druhů sypaných čajů, obal na luk a jednu hru na rozvoj pozornosti. No prostě jsem zase utrácela. Jen knihu jsem k tomu nepřihodila. 
Jo, zapomněla jsem na kaligrafickou sadu.
To vše bylo z fantasy obchodu (možno nahlédnout kliknutím na ikonku vlevo).
Tak už mám kompletní kuchyňské náčiní. Vlastně ne, chybí mi kotlík na vaření, případně  pánvička a nějaký ten nůž. Snad příště.
Jedna z mých tří dřevěných misek. Jen nevím, která.
Tady je myslím ta největší i s mým obědem a lžičkou.
Ještě pro připomenutí přidávám misku. Jak jsem si tak prohlížela fotky, tak jsem nenašla fotku rohu, ani těch ostatních misek. Musím to v nejbližší době napravit.
Z jiného specializovaného obchodu jsem si objednala spony na šaty. Dvě ve tvaru želvy a jeden trojlístek.
Teď se dívám, že ten trojlístek nemám vyfocený celý, ale to nevadí.
A tím asi skončím. Ještě mi snad během příštího týdne dorazí věci na malování, ale tím se pochlubím až příští týden.
Každopádně vzhůru na historické akce.
Vaše chlubící  se Vanimaré

P. S.: O pár hodin později jsem se dokopala k tomu, abych nafotila i misky a roh. Nezapomněla jsem ani na lžíci. Takže přidávám.
Roh má na sobě závěs na opasek, aby se dal přenášet.

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené