Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.3.21

Četba leden, únor 2021

Tak tyto dva měsíce byly na knížky poněkud skromnější. Přečetla jsem jen dvacet knih.
Zase je ale pravda, že nebyly žádné pořádné prázdniny, jen ty jarní a to jsem se věnovala i jiným věcem. Každopádně se mi v seznamu objevily i knihy papírové, nejen E-knihy. A teď už teda seznam.

1. Bratrstvo – Lovci – John Flanagan (E-kniha)
2. Bratrstvo – Otroci ze Sokora – John Flanagan (E-kniha)
3. Bratrstvo – Hora štírů – John Flanagan (E-kniha)
4. Bratrstvo – Umrlčí tváře – John Flanagan (E-kniha)
5. Bratrstvo – Kaldera – John Flanagan (E-kniha)
6. Bratrstvo – Návrat Temudžajů – John Flanagan (E-kniha)
7. Zaklínačský meč – Martin Husák (E-kniha)
8. Jménem krále – Vlastimil Vondruška (E-kniha)
9. Lesní klenot – Katherine Luka (E-kniha)
10. Bazil, Zlomený palcát – Christopher Rowley (E-kniha)
11. Mezi dvěma ohni – Lucie Stošková (E-kniha)
12. Juditin kříž – Bryan Houghton
13. Ohněm a mečem I. – Henryk Siekniewicz (E-kniha)
14. Ohněm a mečem II. – Henryk Sienkiewicz (E-kniha)
15. Marie Magdalena, Prorokyně Eucharistické lásky – Sean Davidson
16. Poslední Mohykán – James Fenimore Cooper (E-kniha)
17. Heřmánkové údolí – Hana Marie Körnerová (E-kniha)
18. Blizzard – Karel May (E-kniha)
19. Světy J. R. R. Tolkiena – John Garth
20. Pán hor I. – Hana Marie Körnerová (E-kniha)
Rozečteno:
Spát v moři hvězd, kniha I. - Christopher Paolini
Pán hor II. - Hana Marie Körnerová

Knihy Blizzard a Pán hor jsem přečetla za jediný den. Blizzard měl jen 21 stran. To se snad nedá ani nazvat knihou. Nejdéle jsem četla asi Ohněm a mečem. Víc jak týden. A taky Mezi dvěma ohni. Dost jsem se zapotila i u knihy Bazil, Zlomený palcát.
Mezi dvěma ohni je novinka. Stejně se dá nazvat novinkou  Světy J. R. R. Tolkiena.
No, každopádně jsem hned začala číst další díl Pána hor a mám rozečteného Paoliniho. Předpokládám, že Pána hor do konce příštího týdne přečtu. Paolini mi bude trvat asi trochu déle. Nevadí.
Čtení ZDAR.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené