Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.1.21

Dlouho mi to nevydrželo...

Zase jsem dneska psala. Prvně jednu povídku z moderního světa. A potom Ari. Nijak to nebude navazovat na dodatky, co jsou nebo budou zveřejněné. Víc prozrazovat ale nebudu. Prvně to chci aspoň rozepsat.
Dlouho jsem tentokrát bez Ari nevydržela. Poslední zápis do Dodatků jsem udělala 11. ledna 2021. A dnes je 28. ledna. Ani měsíc mi to nevydrželo. Než jsem začala psát dodatky, tak to bylo myslím několik let. Teď jen pár dní. Něco málo přes dva týdny.

Tak dodám aspoň jeden obrázek. Spíš ilustraci. Ari v plné polní s koněm. To je prosím Laf z mé prvotiny. A kritizovat klidně můžete. Těším se.
A přidám i první verzi v barevném provedení.
Ať to stojí za tu námahu psát článek skoro o půl desáté večer. Můžete porovnat.
No nic. Potřebovala jsem se trochu vypsat a taky se potřebuju vyspat. Do růžova.
Dobrou noc.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené