Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.12.20

První prosincový...

...sníh.
Děti se dočkaly a já vlastně také. Tak jsem vyrazila aspoň na chvíli na zahradu s mečem a foťákem. Pro meč to byl "první" sníh. První šermování ve sněhu. Posledně jsem šermovala za sněžení s katanou. Tentokrát s Vikingem. Ještě pořád nemá jméno. Někde mám napsané elfská a vikingská jména. Zatím jsem nevybrala.
Tak a teď nějaké ty fotky se sněhem.
Jeden cypříš, kterého jsem zapomněla omotat provázkem. Po vyfocení jsem ho otřepala od sněhu a omotala. Za ním jsou smrčky.
Pohled ze dvora na akát, zelený břečťan a šedou oblohu.
A tady už je můj meč. Pěkně se sněhem. Zašermovala jsem si pěkně.
A naposledy moje zasněžené nohy. Po deseti minutách šermu a focení zahrady.
Tak, než jsem dopsala článek tak se setmělo. Venku se rozsvítily lampy a ozdoby na lampách. Neodolala jsem a šla fotit ještě jednou.
Zámecká kaple se srdíčkem.
Pohled na město se školou.

Krásný zbytek večera.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené