Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

20.10.20

Uff

Dočetla jsem Vinnetoua III.
Dnes za pět minut tři čtvrtě na devět jsem to zvládla. Teď nevím, co dál budu číst. Od pátku jsem přečetla 1216 stran...
U popisu jeho smrti jsem skoro plakala.
Kromě toho, kniha z poloviny obsahuje pro mě dříve neznámý text, což jsem mohla očekávat, po zkušenostech s druhým dílem. Poznala jsem, kdy začíná text, který jsem již znala.
Bylo to krásné....
Škoda, že to skončilo. Sbohem Vinnetou...
Přidávám obálky všech dílů.

Vaše trochu smutná Vanimaré

P. S.: Když jsem byla mladší a věnovala se hodně indiánům, vždycky jsem musela být Nšo-či. Stejně jako Marie Versini, která ji hrála ve známých filmech. Vždycky mi byla bližší, než třeba Ribanna nebo jiná indiánka. Je pravda, že ve filmech byly jen ty dvě.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené