Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

25.9.20

Prší, prší jen se leje...

Opravdu tady prší. A moji žáčci prvňáčci dostali deštivý úkol.V uvolňovacích cvicích kreslit déšť. No nejsem dokonalá?
Nejsem. Samochvála smrdí, jdu větrat. Ale proč píšu. Dneska jsem opět probrala kartu z foťáku a našla tam fotky. Kromě toho deště, který je focený dnes asi před půl hodinou, tak jsem tam našla video z bouřky, fotky měsíce a taky pokus o zachycení netopýra v kostele. Takže jdeme na to. Dlouho jsem žádné fotky nepřidávala. Takže teď něco přidám.
Začneme deštěm. A tu písničku jsem s dětmi včera zpívala. Jak krásně jim šla.
Kytka je prosím pěkně rýmovník po použití. Ještě nestihl dorůst.
Další fotkou je měsíc. Foceno 1. září.
A na poslední fotce toho není moc vidět. Ale ten malý flek vedle zavěšení lustru je netopýr. Byl rychlý a nestihla jsem ho pořádně vyfotit.

Tak, vydala jsem další článek. To mi to teda trvalo.
Dneska máme všichni volno, protože ministerstvo zdravotnictví to doporučilo. Takže děti i učitelé jsou doma. Aspoň někteří, včetně mě.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené