Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

26.9.20

Psáno....

... kaligrafickým inkoustem barvy sepia a husím brkem. Obojí koupeno na Fantasy obchodu.
A vypadá to nádherně. Je pravda, trochu jsem spěchala, ale psalo se mi to velmi dobře. Je to příběh z obrázku, který jsem zkoušela psát s mou již bývalou třídou během hodin, kdy jsem měla jen část dětí. Tyto hodiny jsem si užívala a vznikaly krásné práce. Jednalo se o tvořivé psaní.
Takže tady je výsledek aspoň mého snažení. Příběh je vymyšlený během několika hodin. A přidám i obrázek. Ten je stažený z internetu, jen už nevím odkud.
Fotky. Příběh samotný přidám asi jindy.




Vypadá to velmi zajímavě. Škoda, že už se takhle nepíše. Je to sice namáhavější, ale ve výsledku krásnější. Aspoň mě se to víc líbí.



Moje pomůcky na psaní.
A to bude asi všechno. Jen jsem se chtěla pochlubit. Jak jinak, že?
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené