Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

31.8.20

Prázdninová četba 2020

Tak přidávám seznam četby a zjistila jsem, že jsem se trochu přepočítala. Nepřečetla jsem knih třicet, ale o dvě více, takže dvaatřicet. Uvedené tituly nejsou ve správné citační formě, tak mě snad omluvíte, ale nechce se mi to všechno vkládat do generátoru a následně kopírovat. Není to oficiální seznam literatury, je to jen tak pro zábavu.
Některé knihy jsou tenké, některé jsou tlustší. Některé jsou lehké na čtení, jiné jsou náročnější. Asi nejvíc mi zabrala času kniha první a třetí uvedená. Knihy od autorky Estes se četly jedna báseň. Jeden den jsem přečetla myslím až pět dílů (cca 500 stran).
No, každopádně prázdniny končí a já se vracím do školy. Přeji všem úspěšný start do nového školního/akademického roku 2020/2021.
Vaše Vanimaré
P. S.: Seznam je přiložen níže.
V.

- Křest, biřmování, eucharistie – Tichý, Soukal
- Sloužím Tajnému ohni – Hošek
- Tělo, čas a prostor v liturgii – Vlčková
- Letopisy Narnie: Čarodějův synovec – C. S. Lewis
- Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň – C. S. Lewis
- Letopisy Narnie: Kůň a jeho chlapec – C. S. Lewis
- Letopisy Narnie: Princ Kaspian – C. S. Lewis
- Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka – C. S. Lewis
- Letopisy Narnie: Stříbrná židle – C. S. Lewis
- Letopisy Narnie: Poslední bitva – C. S. Lewis
- Hra jménem život – Ryslerová
- Poslední šance pro Janu – Berger 
- Modré stuhy – Estes
- Noční tábor – Estes
- Velké vítězství – Estes
- Lákavá výměna – Estes
- Záhada zlaté medaile – Estes
- Nerozluční kamarádi – Estes
- Kouzelný talisman – Estes
- Tvrdá lekce – Estes
- Maškarní průvod – Estes
- Báječný nápad – Estes
- Ztracený svět v Podzemí – Gordon, Williams
- Hlouběji do Podzemí – Gordon, Williams
- Volný pád do Podzemí – Gordon, Williams
- Návrat z Podzemí – Gordon, Williams
- Útok z Podzemí – Gordon, Williams
- Apoštolská tradice – Hippolyt Římský 
- Poslední cesta do Podzemí – Gordon, Williams
- Zaklínač I. Poslední přání – Sapkowski
- Zaklínač II. Meč osudu – Sapkowski
- Zaklínač III. Krev elfů – Sapkowski

Rozečteno od 31. 8. 2020:
- Zaklínač VI. Čas opovržení - Sapkowski


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené