Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

6.5.20

Meče 2

Dneska jsem si zašermovala. Prvně s vikingským, pak se samurajským.
Je v tom rozdíl. Samurajský mi najednou přijde nějaký lehký. Až neuvěřitelně lehký. Škoda, že nemám digitální váhu. Zjistila bych o kolik je lehčí. Přirovnala bych to k hraní na violu (viking) a pak hraní na housle (samuraj). Měla jsem stejné pocity.
Pro porovnání jsem si vyfotila oba meče vedle sebe.
Záštity by měly být srovnané. Katana je o pár milimetrů kratší, zato má delší jílec. Jsou to prostě moji dva krasavci. Zamilovala jsem se.
Jelikož u nás pěkně fouká vítr (tak nefoukal ani na podzim), tak jsem se bála, že mi katana vyletí z ruky, jak mi připadala lehká.
Viking je jednoručák, katana jedenapůlručák (aspoň si to myslím, kdyžtak mě opravte).
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené