Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.3.20

24.2. - 1.3.2020

Další neděle je zde. Celý týden utekl jako splašený kůň. A co se vlastně dělo týden po prázdninách?
V pondělí práce. Celkově i klidná. Poslední hodinu jsem měl hudebku a sklidila jsem úspěch s křížovkou. Stihli jsme si i zazpívat. Odpoledne návštěva knihovny a pošty. Došla mi zásilka z Fantasy obchodu. Mají tam opravdu úžasné věci. Třeba prstencové sluneční hodiny.
Takhle vypadají.
Jen se s nimi musím naučit zacházet. Do večera jsem odpočívala.
V úterý opět práce s jednou hodinou volna. Odpoledne kafíčko a večer šerm. Hurá. Po celém dlouhém týdnu. Bohužel jsem neměla svého protivníka, takže jsem část tréninku seděla na lavičce a dívala se na ostatní. Sbírala jsem inspiraci pro další práci s mečem.
Ve středu práce a silně odpočinková. Byla jsem v Brunu s dětmi na výletě. Myslím, že jsme si to všichni užili. Ještě aby ne, když jsme se nemuseli učit. Nejklidnější den z týdne. Aspoň jeden.
Tímhle jsem musela projít a ne jednou. Docela dost to bolelo... Auuuu.
Večer jsem jela na doučko a pak na mši svatou. Zpívat jsem musela. A zpívaly se propria, protože byla Popeleční středa. Takže jsem celý den jedla málo a čokolády jsem neměla ani kousek.
Přede mší jsem šla ještě ke svátosti smíření. Liturgie probíhala celkem dobře. Nic mě nezarazilo... Vlastně ano... Nebyla modlitba nad lidem na konci. Je totiž závazná, ale o tom už jsem několikrát psala. A taky mě potěšil Římský kánon. Po dlouhé době.
Ve čtvrtek práce. Celkově klidná a volná hodina k tomu. Vlastně dvě. Šla jsem si poslechnout děti na generálku na páteční koncert. Měly to moc pěkně připravené. Odpoledne jsem si dala kafíčko doma a večer jsem šla do sboru.
V pátek jsem spala déle, než obvykle. Jela jsem totiž do Brna na imunologii na kontrolní vyšetření. Paní doktorka naznala, že už to není potřeba, tak jsem šťastná. Už tam nemusím jezdit.
V čekárně jsem strávila asi hodinu, než jsem byla pozvána do ordinace. Domů jsem přijela před jednou hodinou. Do práce jsem tedy nešla.
Odpoledne kávička a mše svatá. Po mši svaté orchestr a velký hlad. Musela jsem si jít koupit nějaké sušenky, jinak by mi bylo pěkně zle. Což už mi vlastně bylo i tak.
V sobotu jsem dlouho spinkala. Konečně. Dopoledne jsem se věnovala úklidu a odpoledne odpočinku. Večer jsem byla donucena jít na florbal. Hráli jsme jen v šesti. Byla jsem tam jediná ženská (na hradě je ženská...). Ale nešetřili mě. To oni nesmí. Dost jsme se naběhali. Dala jsem si deset gólů a byla jsem spokojená. Teď mě pěkně bolí stehno. Zajímavé, že jen jedno.
V neděli jsem šla na křížovou cestu a na mši svatou. Liturgie probíhala relativně dobře. Jen druhá eucharistická modlitba a chybějící modlitba nad lidem mi trochu kazí dojem.
Odpoledne jsem asi půl hodinky spala. Vystěhovala jsem s taťkou z baráku poslední věci a dala si kafe. Po kafi jsem hrála hry na mobilu. Jde to se mnou z kopce, když hraju hry. A večer jsem se psychicky připravovala do práce.
Během týdne jsem málokdy (skoro vůbec) hrála na flétny. Na chvíli jsem vytáhla příčku ve škole, abych dětem ukázala, jak zní. S cvičením to taky nebylo nejlepší. Musela jsem ze zdravotních důvodů vynechat dva dny. Středu a pátek. Na violu jsem taky moc nehrála, jen ve čtvrtek a v pátek. A taky jsem skoro každý den psala dodatky.
A to bude pro tento týden asi všechno. Takže krásný další týden roku 2020.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené