Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.2.20

17.2. - 23.2.2020

Zase neděle. Tentokrát trochu horší, než ta minulá. Zítra se jde do práce. Na druhou stranu se trochu těším. Ale teď se ještě chvíli vrátím do svých dnů volna. Co se dělo uplynulý týden?
V pondělí jsem cvičně vstávala kolem sedmé hodiny. Udělala jsem si něco v pokoji, po snídani jsem odnesla ešusy do jídelny. Kolem poledne jsem si došla pro ešusy plné... Pak jsem se věnovala šermu, odpočinku, flétnám a šití. Dokončila jsem svou tuniku do šermu. Hurá sláva. Odpoledne jsem si dala kafíčko a pokračovala v práci na tunice. Dokončila jsem ji asi kolem osmé večer. Taky jsem si udělala na šatech průchodky a provlékla šňůrku.
V úterý jsem si budíček posunula na půl osmou. Už se mi nechtělo vstávat tak brzy. Dopoledne jsem si obešla několik obchodů (došla čokoláda...) a zásilkovnu. Přišla mi dlouho očekávaná knížka. Hodila jsem tuniku do pračky a nabarvila ji na modro. Do večera se sušila.
Odpoledne jsem měla jít do muzea bádat, ale nakonec z toho sešlo. Tak snad příště. Večer jsem šla na šerm. Místo rozcvičky jsme hráli Hutututu a pak vybíjenou. Několikrát jsem se trefila. Sláva, Vani umí aspoň trochu házet, když už nic jiného. Pak se šlo bojovat a já se věnovala svému souboji na vystoupení. Poslední půl hodinu jsem se svým partnerem na souboj prokecala.
Ve středu opět odpočinek. Začala jsem si pořádně propracovávat mapu k Ari. Aby aspoň trochu odpovídala realitě. Uvidíme, co z toho vznikne. Koukla jsem taky na poslední dva díly Stargate. Vyžehlila jsem si tuniku a sukni (taktéž modrá, praly se společně v pračce s modrou barvou...) Dopoledne jsem si zašermovala a podlouhé době i zastřílela z luku. Taky jsem si nachystala plátno na druhé spodní šaty. Chtěla bych je udělat trochu jinak a víc vypasovat. Což se mi nejspíš nepovede.
Odpoledne jsem si dala kafíčko, odevzdala jeden úkol do školy. Večer jsem šla na mši svatou.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Dost mě dneska překvapily orace a preface. Byly ze sv. Josefa. Přitom slavnost sv. Josefa je až za měsíc. Přesně. Naštěstí čtení bylo ze dne, takže žalm mi seděl.
Ve čtvrtek jsem byla doma. Odnesla jsem ešusy do jídelny a věnovala se hudební výchove na pondělí. Připravila jsem osmisměrku na hudební nástroje. Večer jsem šla do sboru. Bylo nás tam málo, ale to je tím, že jsou prázdniny. Nikomu se moc nechtělo anebo jsou na horách užít si trochu sněhu. Do večera jsem hrála na mobilu hru. Stáhla jsem ji včera a je docela dost dobrá. Baví mě.
V pátek dopoledne jsem byla v muzeu a psala jsem, až se ze mě kouřilo. Napsala jsem necelé čtyři stránky. Takže jsem se zastavila na čísle 39. Nic moc. Musím přidat.
Odpoledne jsem si dala kafe s našima a šla jsem na mši svatou. Hrál varhaník, jehož hra se mi moc nelíbí. Napadla mě myšlenka, že si možná varhany plete s klavírem. V některých situacích to je více než zřejmé. Najednou je ticho tam, kde být nemá. Celé hraní bylo sekané. Chyběla mi tam nějaká návaznost a plynulost hry. No jo, není to klavír, kdy se dá tón prodloužit sešpápnutím pedálu. Tady je těch pedálů víc a hrají samostatně bez ohledu na to, co se hraje rukama. Tóny to opravdu neprodlouží.
Taky jsem byla šikovná. Při večeři jsem se krásně řízla. Nechápu, jak se mi to povedlo, ale stalo se. Asi za mou domýšlivost ohledně varhan.
Při večeři jsem koukla na druhý díl seriálu České tajemno. Byly tam záběry z Rajhradu.
Do večera jsem četla Tolkienův životopis. Neměl to lehké. A kdo vlastně má, že?
V sobotu jsem spala dlouho. Konečně. Dopoledne jsem uklízela a odpoledne jsem stěhovala skříně. Naštěstí byly lehké. Do večera jsem střídala čtení, hraní a sledování filmů. U ničeho jsem dlouho nevydržela. Jo a taky jsem trochu psala. Asi jen půl stránky a víc.
V neděli jsem byla na mši svaté. Liturgie byla krásná, kázání velmi pěkné. Do oběda jsem si četla knihu J. R. R. Tolkien - životopis od autora jménem Humphrey Carpenter.
Odpoledne jsem si trochu zchrupla. Nějak se mi při tom čtení zavíraly oči. Pak následovalo kafíčko a úklid jedné provizorně zabarikádované místnosti. Věci se vracely zpět na své původní místo, ale do nového regálu. Tím regálem jsem musela včera dvakrát prolézat, abych pomohla s umístěním. Neublížilo mi to a dokázala jsem si, že jsem schopná se pohybovat i na menším omezeném prostoru.
Po stěhování jsem si dala malou svačinku a do večera hodlám dělat všechno možné. Asi se podívám na nějaký film. Ještě nevím, na jaký. Mám sice rozkoukaného Zaklínače, ale zatím jsem nedostala odvahu pokračovat. Začala jsem minulou neděli.
Během týdne jsem každý den cvičila, protahovala se a posilovala. 30 kliků, 45 sedlehů a 45 dřepů. A poslouchala hudbu. Hlavně Two steps from Hell.
Tak to bude pro dnešek a celý tento týden asi všechno. Přeji krásný další týden roku 2020. Ve středu začíná postní doba, tak jsem zvědavá, jestli stihnu zpověď.
Teď si jdu číst, možná psát nebo kreslit. Našla jsem nějaké antistresové omalovánky, tak vytáhnu progresy a začnu.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené