Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

7.1.20

Miluju šerm

Scénický šerm...
Jak já jsem si to dneska užívala. Ze začátku jsme dělali formace a hradbu. To mi dalo docela zabrat. Jelikož mám levou ruku trochu méně silnou (ale pracuje se na zlepšení), tak jsem měla občas problém štít udržet. Ale zvládla jsem to. Rozhodně lépe, než když jsem držela štít poprvé v ruce.
Pak jsme se rozdělili na dvě skupiny Jedna skupina bojovala. A druhá se věnovala scénice. Tam jsem byla já. A užívala jsem si to, protože jsme dostali železo do ruky. (Jedenapůlruční meč, je rozhodně těžší než moje samurajská katana.) Toto krásně cinkalo. A nic se mi nestalo, což je dobře. Vlastně nikomu se nic nestalo. Prsty jsou všechny.
Takže já se jdu ještě chvíli povznášet v tom krásném pocitu, že jsem se po měsíci pohla jinak než na záchod a zpátky.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené