Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.12.19

25.11. - 1.12.2019

Tak zase neděle, nějak rychle to všechno utíká a zastavit to nejde. A co se dělo poslední týden liturgického roku?
V pondělí práce. Klasika. Odpoledne návštěva knihovny, odnesla jsem si dva díly Hraničářova učně a druhý díl Temných lstí. Hraničářův učeň je už přečtený. Oba dva díly. Pak jsem šla k zubaři, nic mi nedělal, odešla jsem s úsměvem. A pak rychle do Ivančič. Co jsem potřebovala sehnat jsem nesehnala. Prý ve středu. Tak jsem se vrátila domů, dala si kafe a odpočívala.
V úterý opět práce. Naštěstí následovalo posezení a kafe. Večer jsem šla do šermu. A musela jsem zkusit parakotoul na druhé rameno, což se mi moc nelíbilo. Po prvním pokusu na levé rameno se mi parádně zamotala hlava. Pak už to bylo dobrý. Šerm jsem si užívala. Trochu jsem se i vybila. Což jsem potřebovala.
Ve středu opět práce. Odpoledne výlet do Ivančič, opět neměli to, co jsem potřebovala. Tak jsem navštívila jiný obchod a koupila jiné svíčky.
Následovalo kafe s taťkou a pak práce na adventních věncích. Dělala jsem dva. Po pravdě, za dvě hodiny jsem neměla co dělat. Stihla jsem i mši svatou.
Ve čtvrtek opět práce. Odpoledne příjemné posezení s kolegyněmi a večer potom sbor. Zkoušelo se na koncerty a na Vánoce.
V pátek opět práce. Už jsem byla dost unavená, ale práci jsem zvládla. Odpoledne kafe, následně mše svatá a orchestr. Užívala jsem si to. Mši svatou jsem přožívala a orchestr si užívala. Pak se už jen nachystat do Olomouce a spát. Taky jsem dočetla třetí díl Hraničářova učně. Jsem zvědavá, jak to celé dopadne. Obávám se, že v týdnu půjdu zase do knihovny.
Ten spánek byl hodně krátký. Něco málo přes šest hodin. A já potřebuju minimálně osm. No, každopádně jsem byla schopná v sobotu vstát ve čtyři ráno a v pět vyrazit na autobus. Do Olomouce jsem dorazila kolem půl osmé. Hned jsem vyrazila na fakultu, protože venku byla zima a foukal nepříjemný vítr. Místo abych čekala na tramvaj na zastávce, tak jsem se na chvíli schovala v hale nádraží.
První přednáškový blok se týkal metod práce s Biblí. Bylo to hodně prkticky zaměřené a bylo to fajn. Je pravda, že jsem v tom jednom bloku málem usnula. Větší krize nastala v dalších přednáškách. Byly to přednášky ze Základů exegeze Nového zákona. Z tohoto předmětu jsem trochu zklamaná, čekala jsem něco podobného tomu, co jsme měli v Exegezi Starého zákona. Spíš něco praktického.
Cesta domů proběhla celkem v pohodě. Jen jsme trochu bloudili, ale nakonec jsme vybloudili a dorazili domů. O to zajímavější to bude příští výuku.
Večer jsem rovnou zalezla do horké vany.
V neděli jsem byla na mši svaté. A nezapomněla jsem vzít s sebou adventní věnec na požehnání. A že jich tam bylo. Jeden krásnější než druhý. Na mši jsem zpívala, jako vždy.
Dopoledne jsem upravila věnec na stůl a zbavila se uschlých svícnů. Po obědě jsem si chvíli četla, ale pak mě přemohl spánek. Spala jsem až do kafe.
A pak už byl večer. Šla jsem se podívat na rozsvěcení vánočního stromu na náměstí a psychicky se připravovala na další pracovní týden.
Tak to ted bude pro dnešek všechno. Přeji krásný první adventní týden roku 2019.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené