Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

24.11.19

18.11. - 24.11.2019

Tak je další týden za námi a za měsíc jsou Vánoce. Tak už máte koupené dárky? Já teda ne. A ani nemám inspiraci. To teď stranou, teď se podíváme na uplynulý týden.
V pondělí práce. Dost náročná, ale šla jsem si odpočinout na hodinku do jiné třídy. Odpoledne jsem jela do vedlejšího města do nové prodejny pro zahrádkáře a aranžéry. Nejsem ani jedno ani druhé, ale byla jsem zvědavá. Navíc mám v týdnu dělat adventní věnec, tak jsem chtěla sehnat svíčky. Sehnala jsem dvě. Aspoň poloviční úspěch. Nákupy jsem s mamkou zakončila v cukrárně na čaji a zákusku.
V úterý práce, kafe s kolegyní a odpočinek na šermu. Teda, odpočinek. Moc odpočívat se tam nedá, hlavně fyzicky, ale psychicky je do naprosto úžasné. Dělali jsme scéniku a ta mě baví asi víc než bojový šerm. Taky mi to dje lépe. Snad. (Pouze můůj pohled na moje šermování.)
Ve středu opět práce. Náročná. Žádný odpočinek v jiné třídě. Ale všechny hodiny ve své a zvládla jsem to. Odpoledne jsem odpočívala doma, relaxovala, myslím, že jsem vytáhla i meč na zahradu a večer jsem šla na mši zpívat.
Ve čtvrtek opět práce. Odpoledne jsem byla totálně vyčerpaná. Na kafe jsem nešla. Dala jsem si kafe doma a k tomu kakaové věnečky. Večer zkouška sboru.
V pátek dost napjatá situace ve škole, ale zvládly jsme to s kolegyní. Ještěže ji mám. Sama bych se z toho už asi zhroutila. Odpoledne jsem si dala kafe s rodiči, trochu si zašermovala, zazpívala na mši a zahrála v orchestru. Jako každý pátek. Totálně nabitý den. Už si po těch dvaceti letech nějak zvykám. Večer jsem šla brzo spát. A dočetla jsem knížku Paní půlnoci. Docela zajímavé. Jsem zvědavá na druhý díl. Taky jsem večer zjistila, že jsem mohla mít doma další dva díly Hraničářova učně. No, vyzvednu si je v pondělí.
V sobotu jsem krásně spinkala až do devíti. To se mi dlouho nestalo. Dopoledne jsem uklízela, odpoledne jsem umyla s mamkou okna a šla na korálkovou dílnu. Vytvořila jsem si andílka, hned dostal jméno Elsa a nebyl to můj nápad. Strašně všem připomínal tu Elsu z pohádky Ledové království, a pak ještě hvězdičku. No, užila jsem si tu hodinku práce.
A přidávám foto. Anděl a hvězda.
Doma jsem si pak dala kafe a odpočívala. Florbal jsem zrušila, protože jsem měla málo lidí. Tak jsem místo toho začala péct na Vánoce. Prvně jsem se vrhla na zázvorky. Překvapivě se i povedly. A byl to v kuchyni docela zajímavý pohled. Na okně máme ještě naše domácí rajčata, a už se peče na Vánoce. Pak jsem se vykoupala, užila jsem si horkou vanu a následně se dívala na Stargate. Dlouho jsem neviděla další díl. A jelikož jsem dočetla knížku, tak mi nic jiného nezbývalo.
V neděli jsem byla ráno na mši svaté. Zpíval sbor, takže se mi do toho moc nechtělo, ale nakonec jsem zpívala. Odmítla jsem jakkoli upozorňovat na cokoli. Netoužím být zase v nejistotě, že něco nedělám dobře. Všechno dělám dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Konec, tečka.
Dopoledne jsem ještě skočila do obchodu a pak jsem pomáhala v kuchyni.
Odpoledne jsem se trochu přecpala. Dala jsem si štrůdl z lístkového těsta a byl moc dobrý. Pekla mamka. Pak jsem měla kafe se sušenkami ze Španělska a nakonec kynuté knedíky s povidly a makem. No prostě dobrota. Po večeři jsem stihla vyzkoušet jeden námět do výtvarky a myslím, že ho zrealizuji. Vypadá to moc pěkně. Stačí černý permanent fix, bílá voskovka a modrá vodovka. A zimní krajina je na světě. Je pravda, že jsem si mohla dát víc záležet, ale byl to jen pokus. Nápad jsem našla na Facebooku, jen nevím přesný odkaz. Snad nevadí.
U toho jsem sledovala Stargate. Chybí mi knížka na čtení, ale zítra už budu mít literatury dost. Snad.
Tak teď už je večer a přemýšlím, co budu dělat. Nic se mi nechce. Poslouchám hudbu Two steps from hell a píšu článek.
Tak toho radši už nechám, dlouhé texty stejně nikdo nečte.
Tak krásný další týden roku 2019. Je to poslední týden liturgického roku. Užíjte si ho.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené