Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

14.5.19

Ukončeno studium Bakaláře

Tak jsem se konečně dočkala. Ukončila jsem své bakalářské studium na teologické fakultě v Olomouci. A jak?

Přece dobře. Odešla jsem od komice ze zvláštním pocitem. Byla jsem ráda, že tu rožeň mám za sebou (asi jediný pozitivní pocit) a zároveň jsem měla strach, že to bude horší známka než C.
Naštěstí se tak nestalo. Odešla jsem právě s výše jmenovanou známkou. A byla jsem ráda. Takže moje bakalářské studium je tímto definitivně ukončeno. Je to trochu smutné, protože dá-li Pán, tak za rok budu obhajovat diplomku. Ještě ji tedy musím napsat. A nebude se mi chtít loučit se studijním a univerzitním životem. Tak že by další škola? Zajímala by mě historie.
Doma mám jen dva výtisky, třetí zůstal na katedře. A brzy bude už jen jeden, protože jeden věnuji mé největší psychické podpoře.
Takže STUDIU ZDAR!!
Já jdu slavit tím, že se jdu učit morálku.
Vaše Mgr. et. Bc. Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené