Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

31.12.18

Rok 2018

Tak je tu poslední den roku 2018.
Během tohoto roku se udála spousta událostí. Takže tady bude stručný přehled těch, které se mi vryly do paměti.
Leden byl takový jaký byl. Udělala jsem snad většinu zkoušek. Jinak se v lednu nic moc neudálo.
V únoru toho bylo víc. Nejvíc mi utkvěla v paměti návštěva lázní v Rakousku s kolegyní. Pak následoval týden jarních prázdnin, který jsem strávila na horách s učením. V sobotu po návratu jsem jela skládat zkoušku z filosofie a překvapivě jsem ji dala. Jinak únor uplynul ani nevím jak. Možná jen ještě zmínka, že jsem byla o rok starší.
V březnu už mě trochu chytala panika, že nemám napsanou bakalářku. A taky že za chvíli jsou státnice.
Duben utekl ve znamení Velikonoc. Bakalářku jsem vzdala. Neměla jsem šanci ji dopsat, vytisknout a odevzdat včas.
V květnu jsem se učila a učila. Celkem mě to i bavilo. Posledního května jsem šla na ostro ke státnici. Měla jsem jen jednu, z biblických věd. Vytáhla jsem si proroka Izaiáše. Nějakým způsobem jsem to udělala.
V červnu jsem si vyjela na jednu víkendovou akci. Celkem jsem si ji i užila.
V červenci byla u nás pouť. Pak jsem si vyjela s přáteli do hor na Slovensko. V srpnu jsem si užila dvě dovolené. Jednu ve Francii na pouti a druhou v Želivě na škole liturgiky. Tu jsem si užila asi nejvíce. Čerpám z ní ještě teď.
V září nastala opět práce. Jinak se nic tak zvláštního neudálo.
V říjnu mi začala škola. Čtvrtý ročník. Listopad velmi rychle utekl a já si uvědomila, že v lednu k obhajobě nepůjdu. Opět jsem svou práci nestihla odevzdat. Poslední šance bude na jaře.
V prosinci došlo k jedné nemilé události. Navždy mě opustil jeden člověk, který mi byl velmi drahý. Ale utěšuje mě, že už je jí lépe a nic ji nebolí.
V prosinci pokračovalo moje studium a taky příprava na svátky.
Vánoce jsem prožila v dobré pohodě a náladě. Nic překvapujícího už se neudálo.
Tak to bude nejspíš pro tento rok všechno uzavřeno.
Přeji všem krásný a velmi úspěšný rok 2019.
A zapomněla jsem poděkovat všem, kteří mě tento rok podporovali, a které jsem měla tu čest poznat. Bez nich by ten rok vypadal úplně jinak a nejspíš by nebyl tak krásný.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené