Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

30.12.18

24.12. - 30.12.2018

Opět je tu neděle, poslední v roce 2018. A co se dělo poslední uplynulý týden?
V pondělí byl Štědrý den. Příprava na Vánoce vrcholila. Štědrý den byl pěkný. Večer jsem byla na mši. Celkem jsem si to užívala. V úterý by Boží hod vánoční. Ráno mše svatá. Taky jsem si ji docela užívala. Odpoledne jsem byla doma.
Ve středu ráno opět mše svatá. Tentokrát jsem potkala svého kamaráda. Dohodli jsme se, že půjdeme odpoledne na kafe. Ovšem jsme netušili, že je všude zavřeno. Skončili jsme u nás na zámku v hospodě. Pěkně jsme si popovídali.
Ve čtvrtek jsem se těšila, že se vyspím, ale nestalo se. Jela jsem do Brna na výstavu Titanic. Vřele doporučuji. Výstava byla moc pěkná. Na začátku dostanete Boarding pass a jdete výstavou. Až na konci se dozvíte, zda jste přežili, či ne. Měla jsem štěstí. Já jsem přežila.
Večer jsem jela na mši do Ivančic. Liturgii jsem spíš popsala ve své bakalářce.
V pátek jsem se koečně vyspala. Až do půl desáté. Konečně. Odpoledne jsem odpočívala a učila se.
V sobotu jsem uklízela. Celé dopoledne. Odpoledne jsem si vyjela a vyšla na procházku. Podívala jsem se k Floriánkovi v Krumlově. A pak do Ketkovic na jednu vyhlídku, odkud jsem viděla Dukovany a tak poslední cesta vedla tam. Obešla jsem si čtyři věže a jela domů.
Dojela jsem dříve než příbuzní. Ti přijeli až skoro v deset. Do půlnoci jsme se bavili a popíjeli. Já naštěstí jen čaj.
V neděli jsem vstávala na mši. Liturgie probíhala celkem dobře, jen mě zarazilo čtení z Knihy Sirachovcovy, jakožto první čtení. A samozřejmě druhá eucharistická modlitba.
A teď přichází čas na to, abych se pochlubila knížkami, co jsem dostala na Vánoce. A jdvě budou povánoční dárky.
Tak jdeme na to.
První je učebnice Tvůrčího psaní od Markéty Dočekalové. A prosím pěkně i s podpisem autorky.
Druhou knihou je In sinu Jesu. Taková duchovní literatura.
A těmi dalšími jsou učebnice do Církevního práva.
Všechny knížky jsou foceny na Dějinách křesťanského umění, co si přepisuji ke zkouškám do sešitu.
A to bude možná pro dnešek všechno. Odpoledne hodlám řádné odpočívat a nabírat síly na zítřek a pak na Nový rok. A jdu se učit.
Vaše Vanimaré
P. S.: Možná vyjde článek ječtě zítra.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené