Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

7.10.18

Spontální článek 16 a Jak pokračuji 16

Po velmi dlouhé době jeden spontální a pokračující. S číslem 16. (Poslední vydán 31. ledna 2014 v 21:50)
Tento se bude spíše zabývat Berem než Ari, ale o Ari se také zmíním.
Dokument má i s obsahem 125 stránek. Čistého psaní je to 123 stránek. Zveřejněno je 81 stránek. Jedná se o 43 kapitol. (Počítáno s dnešní kapitolou.) Nejkratší je kapitola Zpátky doma, která má 338 slov. Nejdelší je Za bránou města, která má 1864 slov. Když se dívám na seznam kapitol na blogu, přemýšlím, proč jsem rozdělila kapitoly Svatba a Cesta zpět. Ale už se stalo a opravovat to nebudu.
Rukou není napsáno nic, protože píšu rovnou do počítače. Zato další dobrodružství Ari píšu do sešitu. Tam jsem už na straně 963 a píšu do devátého sešitu. Zveřejněno je pořád stejně. Nic nového o Ari jsem nezveřejnila. Možná mám trochu strach po těch letech zveřejňovat něco o Ari z jejího pohledu. Je to už pět let, co jsem vydala poslední díl s názvem Epilog (vydáno 25. září 2013 v 11:28). Teď tomu dalšímu říkám operativně Dodatky (nejspíš vliv Tolkiena, prostě genius).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené